• Bij bestellingen boven de €150 geen bezorgkosten! (Nederland)

  • Een product in het echt zien? Bezoek onze showroom

  • Contact, klik hier voor onze openingstijden, heeft u een vraag? 0346 - 724 004

0

Bekijk winkelmand
  • Bij bestellingen boven de €150 geen bezorgkosten! (Nederland)

  • Een product in het echt zien? Bezoek onze showroom

  • Contact, klik hier voor onze openingstijden, heeft u een vraag? 0346 - 724 004

0

excl. verzendkosten

Bekijk winkelmand
 

Klachten-Reclamaties

Service

Wij streven er natuurlijk naar elke klant naar volle tevredenheid te adviseren en te helpen. Mocht u onverhoopt toch een opmerking over onze dienstverlening of over een product hebben, of u wilt een service-aanvraag doen, kunt u ons een mail sturen naar info@badkamer.nl zodat wij uw vraag snel en correct kunnen opvolgen. Mochten er nog verdere vragen zijn dan kunt u ons ook telefonisch bereiken op 0346-724004. Wij helpen u graag.

Wanneer wij u klacht/service-aanvraag hebben ontvangen, nemen wij uiteraard zo snel mogelijk telefonisch of per e-mail contact met u op ter bevestiging hiervan. Indien nodig sturen wij uw service aanvraag door naar de betreffende fabrikant. De fabrikant neemt dit in behandeling en in dat geval kan het tot maximaal 8 werkdagen duren voordat wij hierop een reactie ontvangen. Zodra wij een reactie van de fabrikant hebben ontvangen, nemen wij uiteraard direct contact met u op.

Mocht er onverhoopt een service-aanvraag door ons niet opgelost kunnen worden, kun u een eventuele klacht via de Geschillencommissie van Stichting Webshop Keurmerk (www.sgc.nl) indienen. Ook kun u in het geval van een klacht/geschil terecht bij het Europese online geschillenplatform (ODR), zie http://ec.europa.eu/consumers/odr

Controle levering

De klant dient het geleverde product(en) direct bij levering te controleren op zichtbare gebreken en/of het geleverde overeenstemt met de orderbevestiging.
Reclamaties over zichtbare gebreken en/of leveringen, die niet overeenstemmen met de orderbevestiging dienen na levering schriftelijk en per email aan Badkamer.nl gemeld te worden.

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.
Dit kan per e-mail en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Zie onze gegevens:

Badkamer.nl
Amersfoortsestraat 22 B
3769 AK Soesterberg
info@badkamer.nl
0346-724004
KVK NUMMER: 32126742
BTW NUMMER: NL 818518698B01


.